Vrijdag 23 en Za 24 Oktober - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rita Vroedt - WaarBenJij.nu Vrijdag 23 en Za 24 Oktober - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Rita Vroedt - WaarBenJij.nu

Vrijdag 23 en Za 24 Oktober

Door: Rita

Blijf op de hoogte en volg Rita

24 Oktober 2009 | Thailand, Bangkok

VRIJDAG 23 okt
Na overleg besloten om een duik te gaan nemen vandaag . Hans omdat hij zijn PADI heeft en Pjotr voor de eerste keer een kennismakingsduik . Tamara ging mee om te snorkelen en ik om te chillen en foto’s te maken . In de morgen hadden we een fix regenbuitje waardoor het water er wat troebel uit zag, maar dat mocht de pret niet drukken …de onderwaterwereld is hier super mooi en geweldige imposante rotsen zijn hier aanwezig . Ze hebben veel aquarium vissen en een grote schildpad gezien om maar te zwijgen over het koraal en anemonen etc . S’ávonds gegeten wat hun overdag gezien hadden (ahum)…..we blijven ons verbazen over de prijzen hier .Een stuk gewandeld na het eten om daarna te belanden bij een gezellige tent, die Carpe Dieme heet aan het water ,om daar wat te drinken ze hadden er geweldige en lekkere coctails.Er waren wat jongen s die met een brandende staaf een show gaven en daarna met een emmertje langs kwamen voor hun’” óptreden”” zelfs een kindje van ongeveer 5 jaar oud deed hier aan mee.Om ongeveer half een waren we terug in ons huisje om lekker te gaan slapen.

Zaterdag 24 okt.
Uitgeslapen, Hans nog even naar de massage geweest ,een ontbijt gegeten T.amara en Pjotr gingen naar het Strand en wij hebben (voet) tocht gemaakt wat wel weer de moeite waard was .De Tsunami route gelopen fikse wandeling en een heeeeleboel trappen naar het view point gelopen ,om daar wat schitterende foto’s te maken het was wel weer de moeite waard. Onderweg een heleboel hutten gezien die er niet meer uitzagen, vanwege die Tsunami mensen die bedrijvig zijn met het bouwen van een nieuw onderkomen met een soort touwen-kabelbaan werden de cement zakken vervoerd naar boven.Onderweg kwamen we nog een huis tegen waar we 2 aapjes zagen als hun huisdier denk ik. 2 mannen die in een boom klommen om cocosnoten er uit te schudden met een lende doek om klommen ze in de boom omhoog. Op dit eiland zie trouwens volop katten en heel veel met een korte staart.Het grof vuil en zakken met takken/stenen enz. wordt hier afgevoerd per boot.Z itten n u met zijn vieren aan een drankje en genieten van onze zee-vieuw. Vanavond zoeken we weer wat leuks uit om te gaan eten. Ik denk dat het wel weer vis zal worden maar ik zie ook dat er boven de bergen donkere wolken te voorschijn komen.
Ik heb trouwens wel een blaar op mijn teentje.

  • 24 Oktober 2009 - 16:56

    Toos:

    We hebben weer genoten van het verslag en de foto's, ziet er allemaal heel mooi uit. Wachten weer met spanning op het volgende verslag veel plezier.
    Groetjes Karel en Toos

  • 24 Oktober 2009 - 17:42

    Willeke:

    Hoi
    Leuk om dit te lezen en je fotoos te zien.
    Geweldig gat duiken. Ik krijg er gelijk ook weer zin in! Gaan wij ook nog wel eens doen misschien?
    Wij zijn vandaag terug gekomen uit Marokko en ik heb een blog gemaakt over onze vakantie op hyves. Moet je maar eens lezen als je weer thuis bent!
    Veel plezier nog!
    gr Van ons

  • 24 Oktober 2009 - 18:00

    Cees En Jannie Suurl:

    het was weer genieten mooie foto,s wat een verschil met Holland arm en rijk Maar dan waardeer je dat wij zo goed hebben geniet er maar van doei

  • 24 Oktober 2009 - 18:44

    Anja Balke:

    Hallo Rita, wat leuk al die foto's. Ja het is een waanzinnig oord. Zelf zie ik het natuurlijk maar beperkt, maar ik ben weg van Thailand. Heel eerlijk ben ik gewoon weg van het verre Oosten, behalve Japan en Korea, dat vind ik iets minder.
    Ben je zelf ook al wezen duiken? Het is wel iets spannender dan snorkelen, maar misschien vind je het helemaal super. Zelf ben ik ook nog niet zo ver gekomen. Nou Rita, geniet lekker verder van alle leuke dingen die Thailand te bieden heeft. Al die massages, wow ik weet er alles van en ben er echt gek op. Morgen ga ik zelf weer weg, ditmaal naar Kaapstad. Tot over een paar dagen en ik kijk met genoegen uit naar je vakantie verhalen. Groetjes Anja
    ps hou er wel rekening mee dat je nu ook een verslag voor de 4-kap-krant moet schrijven (haha, hoort erbij als rechtgeaard Oud Verlater)


  • 26 Oktober 2009 - 16:56

    Aad:

    hey vakantiegangers!
    Er leuk die reisverslagen met de foto's. Zo te zien is het goed toeven in Thailand. We blijven jullie volgen!
    Ennnnuuuhhh wat ik verbazend vindt in de reacties zijn die van je broer Ed!! Volgens mij is het een schrijver in de dop! Gr Aad en Angenita

  • 26 Oktober 2009 - 20:19

    Anneke:

    Hoi luitjes, nou jullie vervelen je niet zo te zien en te lezen.
    Geweldig allemaal veel plezier verder

    Gr,de Stofjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Rita

Actief sinds 17 Okt. 2009
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 25642

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2009 - 06 November 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: